Wanneer u klachten heeft over onze diensten horen we dat natuurlijk graag zo snel mogelijk. We kunnen op die manier sneller een eventueel geschil of ander probleem proberen op te lossen. Alle klachten behandelen wij op dezelfde manier:
- Dien uw klacht mondeling in bij de trainer of onze andere medewerker
- Indien er geen mondelinge overeenstemming wordt bereikt, kunt u uw klacht binnen twee weken schriftelijk of per mail indienen. De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem ingediend worden.
- Binnen twee weken ontvangt u schriftelijk of per e-mail een antwoord van een medewerker of andere persoon namens ons bedrijf.
- Indien u zich niet kunt vinden in het antwoord of u heeft nog andere klachten en u kunt hierover mondeling geen overeenstemming bereiken met ons bedrijf, dan kunt u contact opnemen met de onlinegeschillenbeslechting, of anders de juridische weg bewandelen.
- Vanaf dat moment worden de klachten behandeld conform de reglementen en procedures van de gekozen methode van het vorige punt.